2 Şubat 2014 Pazar

yıbassııı

bu gün ayrı bir güzeldi ya. oncelikle hediyen cok tatlıstı. hala o anı hatırlayıp gülümsüyorum ya. o sisenin içindeki yazı,kolye falan. ya yerım askısıı:)) o kağıdı hala cüzdanımda taşıyorum tabiki:)) bi de birlikte pes'e gitmiştik. erkek arkadaşla ilk pes! tabi sana iki gol de çaktım ama:);):);) sonuç olarak cook tatlıskoydu. sonra çıkınca benim yanlışlıkla ablam yerıne annemi aramam da var demghdfkjdfsh sonra sokakta cook güzel sarılmıştım sana. cidden çok güzeldi ama yea yerim ki askısıı:))) bi de tam yeni yıla girerken beni delirtmeseydin keşke daha iyi olabilirdi.s.s bi de tabiki horrospuu yaren sana mesaj atmasaydı 10 numara 5 yıldız olurdu. nys yılbaşına da birlikte girdiğimize göreeee:)) bütün yıl beraber olmak dileğiyle askısı. ay lav yu beybeeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder