3 Şubat 2014 Pazartesi

her 3 subat pazartesi saat 23.34

konusu diğerlerine göre apayrı bir filmdi. aslında sana amacım baya hard bi ask filmi izletmekti ama yemedinsfjshadgfsdh nys bu da güzeldi bence öyle bayıldım denemez ama iyiydi film. aslında bu filmden aklımda kalan tek yer;
asık olmak sevmek bağlanmak için kanlı canlı bir bedene ihtiyaç yok. karsındakının dusuncelerine tepkilerine karakterine ya da zekasına asık olabilirsin. hatta bedenine olduğundan daha tutkuyla bağlanabilirsin.
ama samantha yollu cıktı orası da ayrı. theo yine yalnız kaldı.s.s filmin sonu pek bağlanmamıştı ama olsun yapcak bise yok:D:D filmin bazı sahnelerine komikti bile diyebiliriz. bunu izledikten sonra içimde başka bi dygu oluştu nedense. alıştığın bağlandığın sevdiğin biri bi anda yok oluyo ve senin yapabileceğin hicbise yok. cok garip, sinir bozucu ve üzücü. bence asıl çaresizlik bu. elin kolun bağlı yapılcak hicbise yok.


Bazen insanlari izliyorum ve onlari hissetmeye çalisiyorum yanimdan geçip giden herhangi birinin ötesinde. Ne denli asik olduklarini hayal ediyorum. Kalplerinin ne kadar çok kirilmis olabilecegini..


- Yoksa ona (işletim sistemine) asik mi oluyorsun?
+ Bu beni bir kaçik mi yapar?
- Hayir… Hayir, bence bu.. Bence asik olan herkes biraz kaçiktir zaten. Yapilacak en çilginca seylerden biri bu. Deliligin toplumca kabul gören sekli gibi.


- Bir de ufak bir piyano parçasi besteledim.
+ Sahi mi? Dinleyebilir miyim? Ne hakkinda?
- Düsündüm de, beraber hiç fotografimiz yok. Bu sarki bizim fotografimiz olabilir. Beraber anlarimizi yakalayabildiğimiz.


- Ama kalp içini doldurabilecegin bir kutu degildir. Sevdikçe büyümeye devam eder. Ben senin gibi degilim. Ama bu seni daha az sevecegim anlamina degil aksine daha çok sevdigim anlamina geliyor.
+ Bu çok saçma. Ya benimsindir, ya da degilsindir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder