3 Şubat 2014 Pazartesi

panin labirenti 1subat saat 28:08

Vee panin labirenti. Yani guzel filmdi aslinda ama cok da degildi. Ya aslinda cocuk filmi değil buyuk filmi değil ortaya karışık bi filmdi.  Izlerken arada agladim falan ama iyiydi. Sonunu hic boyle tahmin etmemistim tabii. Aslinda yuzbasi ibne bise olmasaydi öldürüldüğü sahnede cocuguma saatimi falan derken acikli olabilirdi. Ama tabiki olmadi cunku adam oc cikti riza baba. Neyse kiz tatlis biseydi bebis de oyle.  Anneleri de guzeldi ama filmde kralliktaki babasi cok yasli biseydi. Bi de pan cpk urkutucuydu ben bi ara yalan sanmistim oyun oynuyolar kiza sanmistim ama olsun. Bi de seyi anlamadim mesela ben neden dolunayi beklediler kie.s.s nys yea cok iyi degildi ama iyiydi askisi


Büyüyorsun...Yakında hayatın peri masalına benzemediğini öğreneceksin.Dünya zalim bi yer zamanla öğreneceksin...İncinsen bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder