3 Şubat 2014 Pazartesi

memento

sen ne kadar begensende en iğrenç filmlerden biriydi benim gözümde. ıyk ya. lanet film. nefret ettım resmen. film sırasında yatıp uyumayı bıle düşündüm sonradan uyuyakalmışım numarası yapcaktım. ama kıyamadım sen sürekli aa film ne güzelmiş falan diyosun diyorum içimden en berbat film sen nasıl behenıyosun. bi de film bittikten sonra dedin güzel filmdi falan dedim yav he he. sikko bi filmdi cidden. konusu saçma kurgu saçma. sik bi filmdi. zaman kaybıydı. şiddetle tavsiye etmem kimseye. felaket iğrenç bir filmdi. lanet olsun senaryoyu yazan senariste. lanet olsun o filmiş ceken yönetmene. ne yazsam boş bu film için. ya hatırladıkça cildiriyorum boktan bir filmdi. ve tartırmaya da acıkdegil bu konu. sen ne akdar begensende kötüydü film. tamam ya ne nefret kustum. öpt bye


“Seni unutmam gerektigini hatırlayamıyorum.”


” Hafıza bir odanın şeklini, bir arabanın rengini değiştirebilir. Anılar saptırabilir. Bunlar yorum, kayıt değil, gerçekler elindeyse bunlar önemsiz. ” (Leonard Shelby)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder