3 Şubat 2014 Pazartesi

LEON sevginin gücü 00:32

ya bence en basından beri izlediğimiz en muhteşem filmdi. leon. adında bile asalet var.  aklıma bise gelmiyor ağzından laf almaya çalışıyorum ama hiçbise söylemiyosun. puşt musun çocuk. sadece leonun ölmemesi gerekiyodu, kız ölseydı hatta dedin. şu an seni parçalayasım var ne istedin benim canım matildamdan D:D:DDD babamın favorısıydı hemde o D:D:D: benim de favorilerden biri olduD::D:D ya ben leon'u bizim filmimiz secmıstım ama sen ibnelik yaptığın için artık ikimizin filmi değil. çok küstüm sana. leon büyülü bir filmdi aslında nys konuya dönersek;
aslında filmin sonlarına doğru matilda leonu babası gibi değil sevgilisi gibi görüyor bunu ogrenmis olduk. bi de kendinden başka kimseye güvenmemek lazımmış. leonun güvendiği yaslı adam da matildayı yuz ustu bıraktı. filmde leonun matildayı havalandırmadan yollamaya calıstıgı sahnede ağlamaya başlayıp final jeneriği bitene kadar susmadım birazcık. değişik bir hava var leon'da. izledikten sonra yasadıgım her an biseyden aklıma geliyor ki bu cok sasırtıcı. neden bilmiyorum ama seninle izlediğimiz filmlerin en üstüne leon geldi kondu. konu karakterler. tamamen içime aldım sevdim filmi. matildanın bitkiyi diktiği sahnede artık hıçkırıklara boğulmuştum. feci güzel bi filmdi simdi buraya ne yazsam bos.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder