31 Ocak 2014 Cuma

11.12.13

bu güne uzuuun bi sayfa ayırıcam askisi. tabı yazıma bağlı ne kadar uzun olduğu nys. bu günü bastan een bastan anlatıyorum. sabah yataktayım annem "denizzz kar yagıyo" diye seslendi.kalktım hemen telefona baktım askim kar yagıyo okullar tatıl falan yazmışsın:)) ,nanmadm tabıkı gittim salona yemek masasının ustune bagdas kurdum oturdum. tabi elimde telefon seninle konuşuyorum haberleri dinliyorum falan. hiç bi kalan okul tatıl demiyo. okul saatı yaklasıyoo yaklasıyoo kimseden ses seda yok.. neyse iste kızlarla konuştuk falan okul tatılmıs. dedik buluşalım. neyse oraları tam hatırlamıyorum ben:(( bahçeye indik kızlarla hard bi kartopu savası yaptık tabiki. sonra ısınalım dıye gıttık tasocaga oturduk. dedikodu muhabbet derken telefona bir mesaj. askim sizin sitedeyim. dedim hop noluyo. hemen kostum lavaboya acıma basıma baktım. tabi kar yemiş patatese donmuşum yine cırkınım.s.s nys geldim yanına oturduk banklara. yanımızda akılle fatih. nys sonra gittiler onlar bizi yalnız biraktilar ki BANAÇIKMA TEKLIFI ET dıye. ve sen unuttun. neyse sanırım o gun ilk defa o kadar yakınlastıgımöız gundu. nys olaylar olaylaar. sen gittin tabi yine maç vardı cunku. 14:15te yanımda olamadın, sarılamadık. nys sakinim ben....
o aksam ilk çıkma teklıfımı ettım;);); çok sekil ettim ama yeminle cidden güzel teklifti yani:D:D: nys güzel gündü be askisi. yanimdaydın mutluyduk:)) seni seviyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder